De kantine en activiteiten commissie bestaat uit de volgende personen:
- Kantinecommissie
- Mariët van Rooyen
- Michel de Leur
- Henk Land
- Saskia de Waal
- Johan Sneevliet (indeling kantinediensten)
- Activiteitencommissie
- Jan Mombarg
- Karla Teunis
- Carmen Land
- Leon van Rooyen
- Erika van Putten
De kantine en activiteiten commissie:
- zorgt dat er “een natje en een droogje” op het tennispark gebruikt kan worden
- organiseert recreatieve toernooien/activiteiten voor seniorleden
- zorgt voor voorraad drank, etenswaar en bar-/keukenhulpmiddelen
- stemt de voorraad en assortiment af op evenementen i.o.m. andere TCE-commissies
- zorgt bij evenementen voor voldoende bemensing bij keukenactiviteiten en plant deze
- overlegt met name bij evenementen met de roostersamensteller van kantinediensten over tijdstippen en bemensing van de diensten (ruim vóór aanvang van een nieuwe periode); geeft namen van verzuimers van kantinediensten door aan de roostersamensteller
- zorgt dat twee leden, die de verklaring sociale hygiëne in het bezit hebben, als zodanig vermeld staan op de Drank- en Horecavergunning
- zorgt voor instructie van “kantinediensten”
- mondelinge instructie nieuwe senior- en overgangsleden
- schriftelijke instructie kantinedienst en gebruiksinstructies bij de keukenapparaten
- wijst kantinediensten er op de internetcursus Instructie Verantwoord Alcoholschenken te doen (http://www.nocnsf.nl/iva)
- beheert mede kantine-financiën (reguliere kantine, evenementen, inkoop, etc.) en rapporteert hierover aan de penningmeester
- stelt het bestuur verbeteringen voor
- legt het bestuur prijzen van consumpties ter goedkeuring voor (meestal jaarlijks)
- neemt deel aan 't overleg met andere commissies voor invulling van de clubkalender
- zorgt voor een voldoende gevulde EHBO-koffer en gekoelde "cool packs"
- zorgt minimaal eenmaal per jaar voor een grote schoonmaak van bar, keuken en voorraadruimte, inclusief de apparatuur