De kantine en activiteiten commissie bestaat uit de volgende personen:
  • Mariët van Rooyen
  • Michel de Leur
  • Lars van den Ham
  • Talitha van den Ham
  • Melanie van der Weide
  • Johan Sneevliet
 
De kantine en activiteiten commissie:
  • zorgt dat er “een natje en een droogje” op het tennispark gebruikt kan worden
  • organiseert recreatieve toernooien/activiteiten voor seniorleden
  • zorgt voor voorraad drank, etenswaar en bar-/keukenhulpmiddelen
  • stemt de voorraad en assortiment af op evenementen i.o.m. andere TCE-commissies
  • zorgt bij evenementen voor voldoende bemensing bij keukenactiviteiten en plant deze
  • overlegt met name bij evenementen met de roostersamensteller van kantinediensten over tijdstippen en bemensing van de diensten (ruim vóór aanvang van een nieuwe periode); geeft namen van verzuimers van kantinediensten door aan de roostersamensteller
  • zorgt dat twee leden, die de verklaring sociale hygiëne in het bezit hebben, als zodanig vermeld staan op de Drank- en Horecavergunning
  • zorgt voor instructie van “kantinediensten”
    • mondelinge instructie nieuwe senior- en overgangsleden
    • schriftelijke instructie kantinedienst en gebruiksinstructies bij de keukenapparaten
    • wijst kantinediensten er op de internetcursus Instructie Verantwoord Alcoholschenken te doen (http://www.nocnsf.nl/iva)
  • beheert mede kantine-financiën (reguliere kantine, evenementen, inkoop, etc.) en rapporteert hierover aan de penningmeester
  • stelt het bestuur verbeteringen voor
  • legt het bestuur prijzen van consumpties ter goedkeuring voor (meestal jaarlijks)
  • neemt deel aan 't overleg met andere commissies voor invulling van de clubkalender
  • zorgt voor een voldoende gevulde EHBO-koffer en gekoelde "cool packs"
  • zorgt minimaal eenmaal per jaar voor een grote schoonmaak van bar, keuken en voorraadruimte, inclusief de apparatuur

Inloggen

Login aanvragen? Mail naar redactie@tcelburg.nl